Skuteczny e-mail marketing
    Dzisiaj jest niedziela, 05 maja 2024 r.   (126 dzień roku) ; imieniny: Irydy, Tamary, Waldemara Dzień Europy    
 |   serwis   |   wydarzenia   |   informacje   |   skarby Ziemi Proszowskiej   |   Redakcja   |   tv.24ikp.pl   |   działy autorskie   | 
 |   kontakt
z Redakcją 
 |   regulamin
serwisu 
 |   zespół red.   |   przyjaciele
Kuriera 
 |   logotypy   |   REKLAMA   |   patronaty   |   dziennikarstwo
w IKP 
 |   mapa
serwisu 
 |   wiadomości
redakcyjne
 
 |   archiwum   | 
 |   2001-2003   |   2004-2006   |   2007-2009   |   2010-2011   |   2012-2013   |   2014   |   2015   |   2016   | 
 2017 
 |   2018   |   2019   |   2020   |   2021   |   2022   |   2023   | 
 | 
 styczeń 
 |   luty   |   marzec   |   kwiecień   |   maj   |   czerwiec   |   lipiec   |   sierpień   |   wrzesień   |   październik   |   listopad   |   grudzień   | 

serwis IKP / redakcja / archiwum IKP / rok 2017 / styczeń / Skuteczny e-mail marketing
O G Ł O S Z E N I A
Money.pl - Serwis Finansowy nr 1
Kursy walut
NBP 2023-01-24
USD 4,3341 +0,23%
EUR 4,7073 -0,24%
CHF 4,7014 -0,22%
GBP 5,3443 -0,38%
Wspierane przez Money.pl


Skuteczny e-mail marketing

(fot. pixabay.com)

3-01-2017

     Praktycznie każdy z nas posiada jedną lub kilka skrzynek pocztowych, które służą nam do pracy i nie tylko. Codziennie mamy więc styczność z newsletterami czy powiadomieniami z portali społecznościowych, które w większości uznajemy za spam. I tu pojawia się pytanie, czy działania marketingowe prowadzone przy wykorzystaniu skrzynek pocztowych nadal przynoszą zamierzone skutki?

Nie lubimy ale nie rezygnujemy

     Dotychczas przeprowadzone badania pokazują, że odbiorcy nie przepadają za otrzymywaniem na swoje poczty reklam, jednak mało który z konsumentów zadeklarował, że chciałby z nich całkowicie zrezygnować. Powinno to być sygnałem dla marketingowców, że należy pozyskać opinie potencjalnych klientów i zobaczyć gdzie leży problem.

     Zdecydowana większość badanych uznała, że reklamy przychodzą do nich zbyt często. Chcieliby również mieć możliwość samodzielnego zarządzania częstotliwością z jaką reklamy lądują w ich skrzynkach pocztowych. Dodatkowo personalizacja ze względu na wiek, płeć czy miejsce zamieszkania nie jest już niczym dziwnym i większość firm wykorzystuje ją w swoich wiadomościach e-mail, dlatego wypadałoby się bardziej wysilić, by pozyskać nowego klienta.

Potrzeby odbiorcy na pierwszym miejscu

      Zgodnie z tym co twierdzi William Holeksa z jednej z najpopularniejszych londyńskich agencji marketingowych Internetum (https://www.internetum.com/marketing/), Digital Marketing to klucz do sukcesu w marketingu, trzeba tylko wiedzieć w jaki sposób i z których jego narzędzi korzystać, by nasze działania przyniosły zamierzone rezultaty.

     Przede wszystkim trzeba stworzyć dobrą bazę danych. Mówiąc dobrą mamy na myśli, że zawiera ona kontakt do użytkowników, którzy mogliby być zainteresowani naszą ofertą. Przykładowo właściciel psa nie będzie zainteresowany kupnem karmy dla kota, a właściciel kota karmy dla psa. Jeśli dopasujemy reklamę do grona odbiorców to istnieje większa szansa, że osiągniemy sukces.

     Warto również obserwować działania danego użytkownika w Internecie. Śledzić to jakie strony internetowe przegląda oraz na jakich najczęściej dokonuje zakupów. Ważne też jest w jakich przedziałach cenowych znajdują się zakupione przez niego produkty. Nie powinien umknąć naszej uwadze również czas, w jakim użytkownik prowadzi swoje działania w Internecie. Efektywność reklamy zależy od wielu czynników, dlatego zadaniem marketingowców jest pozyskać wiedzę na ich temat i skutecznie ją wykorzystać.

red.   



idź do góry powrót


 warto pomyśleć?  
Tańcz, zanim muzyka się skończy.
Żyj, zanim Twoje życie się skończy.
(cytaty bliskie sercu)
maj  5  niedziela
maj  6  poniedziałek
[10.00]   (Pałecznica)
koncert, dzień otwarty w pałecznickiej szkole muzycznej
maj  7  wtorek
maj  8  środa
[19.00]   (Proszowice)
Paweł Chałupka w programie Widzę to inaczej
DŁUGOTERMINOWE:


PRZYJACIELE  Internetowego Kuriera Proszowskiego
strona redakcyjna
regulamin serwisu
zespół IKP
dziennikarstwo obywatelskie
legitymacje prasowe
wiadomości redakcyjne
logotypy
patronat medialny
archiwum
reklama w IKP
szczegóły
ceny
przyjaciele
copyright © 2016-... Internetowy Kurier Proszowski; 2001-2016 Internetowy Kurier Proszowicki
Nr rejestru prasowego 47/01; Sąd Okręgowy w Krakowie 28 maja 2001
Nr rejestru prasowego 253/16; Sąd Okręgowy w Krakowie 22 listopada 2016

KONTAKT Z REDAKCJĄ
KONTAKT Z REDAKCJĄ         KONTAKT Z REDAKCJĄ         KONTAKT Z REDAKCJĄ         KONTAKT Z REDAKCJĄ         KONTAKT Z REDAKCJĄ