Rekordowa kampania Ruchu JOW
    Dzisiaj jest niedziela, 05 maja 2024 r.   (126 dzień roku) ; imieniny: Irydy, Tamary, Waldemara Dzień Europy    
 |   serwis   |   wydarzenia   |   informacje   |   skarby Ziemi Proszowskiej   |   Redakcja   |   tv.24ikp.pl   |   działy autorskie   | 
 |   kontakt
z Redakcją 
 |   regulamin
serwisu 
 |   zespół red.   |   przyjaciele
Kuriera 
 |   logotypy   |   REKLAMA   |   patronaty   |   dziennikarstwo
w IKP 
 |   mapa
serwisu 
 |   wiadomości
redakcyjne
 
 |   archiwum   | 
 |   2001-2003   |   2004-2006   |   2007-2009   |   2010-2011   |   2012-2013   |   2014   | 
 2015 
 |   2016   |   2017   |   2018   |   2019   |   2020   |   2021   |   2022   |   2023   | 
 |   styczeń   |   luty   |   marzec   |   kwiecień   |   maj   |   czerwiec   |   lipiec   | 
 sierpień 
 |   wrzesień   |   październik   |   listopad   |   grudzień   | 

serwis IKP / redakcja / archiwum IKP / rok 2015 / sierpień / Rekordowa kampania Ruchu JOW
O G Ł O S Z E N I A
Money.pl - Serwis Finansowy nr 1
Kursy walut
NBP 2023-01-24
USD 4,3341 +0,23%
EUR 4,7073 -0,24%
CHF 4,7014 -0,22%
GBP 5,3443 -0,38%
Wspierane przez Money.pl


Rekordowa kampania Ruchu JOW

(fot. naruszewo.pl)

Proszowice, 27-08-2015

     Ruch JOW, dzięki zrzeszeniu niezależnych organizacji, stowarzyszeń i fundacji, przygotował największą kampanię referendalną w polskiej telewizji i radiu. Spoty Ruchu JOW są emitowane w TVP1, TVP2, TV Polonia oraz w 16 ośrodkach regionalnych TVP i 18 ośrodkach Polskiego Radia, w czasie przyznanym 10 stowarzyszeniom i fundacjom (w ich gronie jest Stowarzyszenie KPR Razem z Proszowic). W sumie, w ciągu 15 dni kampanii pozwoli to na blisko 3 tysiące emisji spotów radiowych i telewizyjnych. Poza mediami publicznymi trwa także intensywna kampania w internecie.

     Dodatkowo, w ciągu całej kampanii łącznie emitowanych jest 8 różnych materiałów wideo. Dla dziesięciu różnych organizacji daje to 80 różnych technicznie materiałów wygenerowanych tylko na potrzeby telewizji. Z kolei na potrzeby kampanii radiowej Ruch JOW przygotował łącznie 6 różnych wersji spotów.

     W regionalnych ośrodkach TVP czas antenowy ma różną długość, więc materiały przygotowywane są indywidualnie. 16 regionalnych ośrodków x 80 różnych materiałów daje okrągłą liczbę 1280 różnych możliwych kombinacji samych materiałów wideo, które zostały wyprodukowane na potrzeby tej kampanii.

     Niezależnie od kampanii w mediach publicznych, prowadzona jest także kampania w internecie. Na dzień 26 sierpnia w internecie pojawiły się 4 z 8 spotów, które jak dotąd dotarły na Facebooku do ok. 400 000 użytkowników, a w serwisie You Tube zostały wyświetlone ok. 50 000 razy. W piątek 28 sierpnia planowana jest premiera głównego spotu kampanii.

     Postęp kampanii można śledzić na specjalnie stworzonej na te potrzeby stronie strasznienamprzykro.pl Cała kampania finansowana jest z niepublicznych środków - z dobrowolnych datków zwolenników ruchu JOW. Jest to najbardziej profesjonalna, przebiegająca wieloplatformowo i wieloetapowo kampania referendalna, jaka kiedykolwiek została przeprowadzona w Polsce przez organizacje pozarządowe. Wszystkie klipy wideo dostępne są na Facebooku, profil Społeczność JOW.

(fot. referendum15.pl)


red.   

Źródło: ruchjow.pl



idź do góry powrót


 warto pomyśleć?  
Tańcz, zanim muzyka się skończy.
Żyj, zanim Twoje życie się skończy.
(cytaty bliskie sercu)
maj  5  niedziela
maj  6  poniedziałek
[10.00]   (Pałecznica)
koncert, dzień otwarty w pałecznickiej szkole muzycznej
maj  7  wtorek
maj  8  środa
[19.00]   (Proszowice)
Paweł Chałupka w programie Widzę to inaczej
DŁUGOTERMINOWE:


PRZYJACIELE  Internetowego Kuriera Proszowskiego
strona redakcyjna
regulamin serwisu
zespół IKP
dziennikarstwo obywatelskie
legitymacje prasowe
wiadomości redakcyjne
logotypy
patronat medialny
archiwum
reklama w IKP
szczegóły
ceny
przyjaciele
copyright © 2016-... Internetowy Kurier Proszowski; 2001-2016 Internetowy Kurier Proszowicki
Nr rejestru prasowego 47/01; Sąd Okręgowy w Krakowie 28 maja 2001
Nr rejestru prasowego 253/16; Sąd Okręgowy w Krakowie 22 listopada 2016

KONTAKT Z REDAKCJĄ
KONTAKT Z REDAKCJĄ         KONTAKT Z REDAKCJĄ         KONTAKT Z REDAKCJĄ         KONTAKT Z REDAKCJĄ         KONTAKT Z REDAKCJĄ