Rekordowa kampania Ruchu JOW

(fot. naruszewo.pl)

Proszowice, 27-08-2015

     Ruch JOW, dzięki zrzeszeniu niezależnych organizacji, stowarzyszeń i fundacji, przygotował największą kampanię referendalną w polskiej telewizji i radiu. Spoty Ruchu JOW są emitowane w TVP1, TVP2, TV Polonia oraz w 16 ośrodkach regionalnych TVP i 18 ośrodkach Polskiego Radia, w czasie przyznanym 10 stowarzyszeniom i fundacjom (w ich gronie jest Stowarzyszenie KPR Razem z Proszowic). W sumie, w ciągu 15 dni kampanii pozwoli to na blisko 3 tysiące emisji spotów radiowych i telewizyjnych. Poza mediami publicznymi trwa także intensywna kampania w internecie.

     Dodatkowo, w ciągu całej kampanii łącznie emitowanych jest 8 różnych materiałów wideo. Dla dziesięciu różnych organizacji daje to 80 różnych technicznie materiałów wygenerowanych tylko na potrzeby telewizji. Z kolei na potrzeby kampanii radiowej Ruch JOW przygotował łącznie 6 różnych wersji spotów.

     W regionalnych ośrodkach TVP czas antenowy ma różną długość, więc materiały przygotowywane są indywidualnie. 16 regionalnych ośrodków x 80 różnych materiałów daje okrągłą liczbę 1280 różnych możliwych kombinacji samych materiałów wideo, które zostały wyprodukowane na potrzeby tej kampanii.

     Niezależnie od kampanii w mediach publicznych, prowadzona jest także kampania w internecie. Na dzień 26 sierpnia w internecie pojawiły się 4 z 8 spotów, które jak dotąd dotarły na Facebooku do ok. 400 000 użytkowników, a w serwisie You Tube zostały wyświetlone ok. 50 000 razy. W piątek 28 sierpnia planowana jest premiera głównego spotu kampanii.

     Postęp kampanii można śledzić na specjalnie stworzonej na te potrzeby stronie strasznienamprzykro.pl Cała kampania finansowana jest z niepublicznych środków - z dobrowolnych datków zwolenników ruchu JOW. Jest to najbardziej profesjonalna, przebiegająca wieloplatformowo i wieloetapowo kampania referendalna, jaka kiedykolwiek została przeprowadzona w Polsce przez organizacje pozarządowe. Wszystkie klipy wideo dostępne są na Facebooku, profil Społeczność JOW.

(fot. referendum15.pl)


red.   

Źródło: ruchjow.pl

Artykuł pochodzi ze strony: Internetowego Kuriera Proszowskiego
Zapraszamy: https://www.24ikp.pl/redakcja/archiwum/2015/08/20150827ref_reklama/art.php