Automaty biletowe z ludzką twarzą
    Dzisiaj jest sobota, 18 maja 2024 r.   (139 dzień roku) ; imieniny: Alicji, Edwina, Eryka M. Dzień Muzeów    
 |   serwis   |   wydarzenia   |   informacje   |   skarby Ziemi Proszowskiej   |   Redakcja   |   tv.24ikp.pl   |   działy autorskie   | 
 |   kontakt
z Redakcją 
 |   regulamin
serwisu 
 |   zespół red.   |   przyjaciele
Kuriera 
 |   logotypy   |   REKLAMA   |   patronaty   |   dziennikarstwo
w IKP 
 |   mapa
serwisu 
 |   wiadomości
redakcyjne
 
 |   archiwum   | 
 |   2001-2003   |   2004-2006   |   2007-2009   |   2010-2011   |   2012-2013   |   2014   |   2015   |   2016   |   2017   |   2018   |   2019   |   2020   |   2021   | 
 2022 
 |   2023   | 
 |   styczeń   |   luty   |   marzec   |   kwiecień   |   maj   |   czerwiec   |   lipiec   |   sierpień   |   wrzesień   | 
 październik 
 |   listopad   |   grudzień   | 

serwis IKP / redakcja / archiwum IKP / rok 2022 / październik / Automaty biletowe z ludzką twarzą
O G Ł O S Z E N I A
Money.pl - Serwis Finansowy nr 1
Kursy walut
NBP 2023-01-24
USD 4,3341 +0,23%
EUR 4,7073 -0,24%
CHF 4,7014 -0,22%
GBP 5,3443 -0,38%
Wspierane przez Money.pl


Automaty biletowe z ludzką twarzą

(fot. źródła)

15-10-2022

     POLREGIO, wspierane przez Grupę Netia oraz firmę Avista, uruchamia pilotażowo sieć videomatów, które bardzo ułatwią podróżnym zakup biletów kolejowych i zwiększą dostępność kas. Za pośrednictwem wideorozmowy, doświadczeni konsultanci Netii będą wspierać podróżnych w wyborze optymalnych biletów.

     Uruchomione pilotażowo Videomaty - to innowacyjne rozwiązanie technologiczne, które pozwala na uzupełnienie sieci kas biletowych o urządzenia samoobsługowe, które jednak w razie potrzeby pozwalają podróżnym na kontakt w postaci wideorozmowy z doświadczonym konsultantem (e-kasjerem).

- Zainspirował nas tradycyjny biletomat. Gdyby połączyć jego funkcje z funkcjonalnością tradycyjnej kasy biletowej moglibyśmy uzyskać narzędzie, które będzie posiadało oczekiwane przez pasażerów funkcjonalności. I tak narodził się pomysł videomatu z funkcją e-kasjera - mówi Adam Pawlik, Członek Zarządu - Dyrektor Handlowy POLREGIO S.A.

Proces zakupu biletu w Videomatach może się odbywać na trzy sposoby:

  • podróżny zupełnie samodzielnie wybiera i nabywa bilet, tak jak w klasycznym biletomacie,
  • pasażer dotyka odpowiedni przycisk na ekranie lub na obudowie Videomatu i łączy się z Contact Center i podczas wideorozmowy (obsługa w języku polskim i angielskim) konsultant asystuje klientowi w obsłudze automatu,
  • konsultant w trakcie wideorozmowy przejmuje zdalnie pulpit automatu biletowego i obsługuje go w imieniu klienta aż do momentu finalizacji zakupu najbardziej optymalnego biletu (klientowi pozostanie jedynie finalizacja transakcji, czyli zbliżenie karty płatniczej do czytnika i odebranie biletu).

Dostępność zachętą do podróży

     Aktualnie POLREGIO posiada ok 150 kas. Ich dostępność na dużych i ruchliwych dworcach wynosi średnio 12 godzin dziennie, ale już na mniejszych jedynie 7 godzin na dobę. Konsultanci, którzy będą mogli asystować podróżnym poprzez videomaty będą natomiast dostępni o wiele dłużej.

- Funkcja e-kasjera będzie dostępna w godzinach 6:00-22:00, a to aż 16 godzin. Zakładamy, że ta dodatkowa funkcjonalność będzie stanowiła zachętę do zakupu biletu dla osób, które do tej pory nie były przekonane do korzystania z usług tradycyjnego biletomatu. Postanowiliśmy, że zrealizujemy ten pomysł w formie projektu pilotażowego i już niebawem udostępnimy naszym klientom 10 takich urządzeń, które zostaną zainstalowane na większych i mniejszych dworcach w Polsce. W kolejnych miesiącach będziemy monitorować różnorakie wskaźniki tego projektu. - dodaje Adam Pawlik.

Sprawdzeni partnerzy w akcji

     Videomaty są efektem wielomiesięcznej współpracy między firmami POLREGIO, TK Telekom z Grupy Netia i Avista, które są jednymi z rynkowych liderów w zakresie sprawnej obsługi klientów, jak i elektronicznej sprzedaży usług.

- Grupa Netia ma bardzo duże doświadczenie w zakresie wsparcia podróżnych. Jestem przekonana, że nasi konsultanci, którzy od wielu lat realizują na najwyższym poziomie usługi Netia Customer Service na rzecz największych przewoźników kolejowych, doskonale sprawdzą się również jako asystenci klientów w procesie wsparcia zakupu biletów w videomatach - mówi Jolanta Lorenc, Dyrektor w Obszarze B2B Grupy Netia.

- Współpracujemy z POLREGIO od wielu lat w szerokim spektrum rozwiązań i mamy w tym zakresie bardzo dobre doświadczenia. Jest to firma otwarta na wdrażanie innowacji technologicznych, czego kolejnym przykładem jest nasze wspólne pilotażowe wdrożenie, które już teraz wzbudza duże zainteresowanie innych przewoźników - dodaje Jolanta Lorenc.

(źródło: https://www.youtube.com/watch?v=mTdmD_hPi0c&t=2s)

     Pierwsze Videomaty będą dostępne w ramach pilotażu między innymi w Krakowie, Zielonej Górze, Jarosławiu, Poznaniu, Łodzi, Świnoujściu, Szczecinie oraz Opolu. W nadchodzących tygodniach przewoźnik przeprowadzi kampanię reklamową pod hasłem "Do kolejki bez kolejki" oraz szereg ewentów na dworcach zachęcających do skorzystania z nowego rozwiązania.

red.   

źródła: my.netia.pl



idź do góry powrót


 warto pomyśleć?  
Tańcz, zanim muzyka się skończy.
Żyj, zanim Twoje życie się skończy.
(cytaty bliskie sercu)
maj  18  sobota
[00.00-15.00, 15.00-24.00]   (Proszowice, Ostrów)
Proszowicki Triathlon Lotników - jazda na rowerze, biegi
[17.00-23.00]   (Miechów)
Noc Muzeów, otwarcie wystawy "Widziały już Racławice Armaty wzięte na kosy..."
[...]   (Małopolska)
26. edycja Małopolskich Dni Dziedzictwa Kulturowego - Nic dziwnego!
maj  19  niedziela
[00.00-15.00]   (Ostrów)
Proszowicki Triathlon Lotników - biegi
[13.00]   (Proszowice)
VIII. Stary Motór w Proszowicach
[14.00]   (Czajęczyce)
uroczyste otwarcie świetlicy, 50-lecia założenia Koła Gospodyń Wiejskich w Czajęczycach
[...]   (Małopolska)
26. edycja Małopolskich Dni Dziedzictwa Kulturowego - Nic dziwnego!
maj  20  poniedziałek
maj  21  wtorek
DŁUGOTERMINOWE:


PRZYJACIELE  Internetowego Kuriera Proszowskiego
strona redakcyjna
regulamin serwisu
zespół IKP
dziennikarstwo obywatelskie
legitymacje prasowe
wiadomości redakcyjne
logotypy
patronat medialny
archiwum
reklama w IKP
szczegóły
ceny
przyjaciele
copyright © 2016-... Internetowy Kurier Proszowski; 2001-2016 Internetowy Kurier Proszowicki
Nr rejestru prasowego 47/01; Sąd Okręgowy w Krakowie 28 maja 2001
Nr rejestru prasowego 253/16; Sąd Okręgowy w Krakowie 22 listopada 2016

KONTAKT Z REDAKCJĄ
KONTAKT Z REDAKCJĄ         KONTAKT Z REDAKCJĄ         KONTAKT Z REDAKCJĄ         KONTAKT Z REDAKCJĄ         KONTAKT Z REDAKCJĄ