Strategia komunikacji na LinkedIn
    Dzisiaj jest sobota, 18 maja 2024 r.   (139 dzień roku) ; imieniny: Alicji, Edwina, Eryka M. Dzień Muzeów    
 |   serwis   |   wydarzenia   |   informacje   |   skarby Ziemi Proszowskiej   |   Redakcja   |   tv.24ikp.pl   |   działy autorskie   | 
 |   kontakt
z Redakcją 
 |   regulamin
serwisu 
 |   zespół red.   |   przyjaciele
Kuriera 
 |   logotypy   |   REKLAMA   |   patronaty   |   dziennikarstwo
w IKP 
 |   mapa
serwisu 
 |   wiadomości
redakcyjne
 
 |   archiwum   | 
 |   2001-2003   |   2004-2006   |   2007-2009   |   2010-2011   |   2012-2013   |   2014   |   2015   |   2016   |   2017   |   2018   |   2019   |   2020   |   2021   | 
 2022 
 |   2023   | 
 | 
 styczeń 
 |   luty   |   marzec   |   kwiecień   |   maj   |   czerwiec   |   lipiec   |   sierpień   |   wrzesień   |   październik   |   listopad   |   grudzień   | 

serwis IKP / redakcja / archiwum IKP / rok 2022 / styczeń / Strategia komunikacji na LinkedIn
O G Ł O S Z E N I A
Money.pl - Serwis Finansowy nr 1
Kursy walut
NBP 2023-01-24
USD 4,3341 +0,23%
EUR 4,7073 -0,24%
CHF 4,7014 -0,22%
GBP 5,3443 -0,38%
Wspierane przez Money.pl


Strategia komunikacji na LinkedIn


26-01-2022

     Odpowiednia komunikacja z potencjalnymi klientami czy też kontrahentami to w dzisiejszych czasach podstawa efektywnej działalności. Podobnie kształtuje się sytuacja z kampanią marketingową w Internecie, która odbywa się przy zastosowaniu popularnych platform społecznościowych. Odpowiednio przygotowana strategia komunikacji na Linkedin jest podstawą do osiągnięcia wszystkich określonych na początku założeń. Wbrew pozorom nie jest to proste zadanie, ponieważ wymaga odpowiedniej wiedzy oraz doświadczenia.

Strategia komunikacji na LinkedIn – czym właściwie jest ta platforma?

     Z każdym rokiem na rynku pojawia się coraz więcej interesujących platform internetowych, które opierają się w dużej mierze na kontaktach z potencjalnymi odbiorcami oferty produktowej lub usługowej przedsiębiorstwa. Nie należy zapominać o tym, że praktycznie każdy z nas w swoim telefonie posiada kilka mobilnych aplikacji przenoszących do popularnych mediów społecznościowych. Niejednokrotnie było już zaznaczane, że LinkedIn to portal stworzony do budowania kontaktów biznesowych. Jest to miejsce, zrzeszające ludzi z całego świata, którzy są albo pracownikami, lub osobami poszukującymi pracy bądź też firmami tę pracę oferującymi i darmowe gry hazardowe.

     Linkedin służy nie tylko do łączenia pracowników z pracodawcami, ale także do wymiany informacji branżowych, do dzielenia się ciekawymi przemyśleniami, artykułami i publikacjami. LinkedIn to portal, który ma międzynarodową sławę, w związku z czym można sięgnąć po profesjonalne kontakty biznesowe nawet poza granicami naszego kraju. Ważną rolę odgrywa tutaj komunikacja dwujęzyczna, która aby była skuteczna, powinna być prowadzona przez doświadczone i wykwalifikowane osoby zajmujące się marketingiem. Nie można korzystać z nieprzemyślanych zwrotów i prostych słowników, gdyż może dojść do tworzenia nieprofesjonalnych i niezrozumiałych wypowiedzi, które w konsekwencji doprowadzą do śmieszności i osłabiają pozycję firmy.

     Jak łatwo zaobserwować, ta platforma oferuje wiele korzyści dla przedsiębiorstw wykorzystujących ją do celów reklamowych. Wbrew pozorom strategia komunikacji na Linkedin to nie proste zadanie, gdyż wiąże się z koniecznością przeprowadzenia szczegółowej analizy aktualnej sytuacji.

Strategia komunikacji na LinkedIn – jak należy ją przygotować?

     Posiadamy już wszystkie niezbędne informacje na temat tego, czym charakteryzuje się ta platforma internetowa oraz w jakim celu można ją wykorzystać. To jednak dopiero początek, gdyż w ostatnim czasie wzrósł popyt na kampanię reklamową z jej zastosowaniem. Strategia komunikacji na Linkedin musi opierać się na wcześniej przygotowanym planie, który zakłada dokładne cele działania, harmonogram oraz grupy docelowe. Content musi być precyzyjny i spójny z ideą firmy.

     Nie można tworzyć treści, które będą wzajemnie się wykluczać. Popieranie dwóch różnych kierunków rozwojowych w branży, czy też tworzenie artykułów, które ukazują odmienne podejście, nie jest najlepszą decyzją. Bardzo ciekawym i przydatnym ruchem jest stworzenie grup dyskusyjnych lub branie w tych dyskusjach aktywny udział. Pozwala to na zrzeszanie osób zainteresowanych tematami branżowymi. Można pokazać swój potencjał, podnieść pozycję swojej firmy oraz pracować nad mianem eksperta w danej dziedzinie. Poszerzanie sieci kontaktów, także ma bardzo duży wpływ na świadomość marki i jej odbiór w społeczeństwie.

     Na LinkedIn liczy się fachowość, ale także odpowiednie podejście do innych użytkowników. Zwiększenie liczby kontaktów jest bardzo pożądanym zjawiskiem. Zapraszając nową osobę do grona znajomych, warto pokusić się o spersonalizowaną i dedykowaną wiadomość. Odbiorcy oczekują indywidualnego podejścia, dzięki czemu będą czuli się docenieni i zauważeni. Dodanie własnego nagłówka nie zajmuje wiele czasu, a może znacznie poprawić odbiór firmy i poprawić jej komunikację zewnętrzną. Jak widać, strategia komunikacji na Linkedin wymaga zwrócenia uwagi na wiele różnych aspektów.

     Podsumowując, warto mieć świadomość, że na LinkedIn liczy się komunikacja w segmencie B2B, ale także w prywatnych wiadomościach. Aktywne poruszanie się na grupach, tworzenie interakcji i stałe poszerzanie sieci kontaktów to założenia przyświecające profesjonalnej i nastawionej na sukces marki. Angażowanie pracowników do dyskusji, a także zbieranie pozytywnych recenzji, może skutkować jeszcze lepszą efektywnością obecności marki na LinkedIn. Ważne jest, aby dodawać merytoryczne i sprawdzone informacje, nie wprowadzać w błąd i pracować nad swoją pozycją eksperta. Profesjonalnie zaplanowana strategia komunikacji na Linkedin, daje przedsiębiorcom oraz ich ofercie produktowej ogromne możliwości na znaczny rozwój aktualnej pozycji wśród konkurencyjnych firm.

red.   



idź do góry powrót


 warto pomyśleć?  
Tańcz, zanim muzyka się skończy.
Żyj, zanim Twoje życie się skończy.
(cytaty bliskie sercu)
maj  18  sobota
[00.00-15.00, 15.00-24.00]   (Proszowice, Ostrów)
Proszowicki Triathlon Lotników - jazda na rowerze, biegi
[17.00-23.00]   (Miechów)
Noc Muzeów, otwarcie wystawy "Widziały już Racławice Armaty wzięte na kosy..."
[...]   (Małopolska)
26. edycja Małopolskich Dni Dziedzictwa Kulturowego - Nic dziwnego!
maj  19  niedziela
[00.00-15.00]   (Ostrów)
Proszowicki Triathlon Lotników - biegi
[13.00]   (Proszowice)
VIII. Stary Motór w Proszowicach
[14.00]   (Czajęczyce)
uroczyste otwarcie świetlicy, 50-lecia założenia Koła Gospodyń Wiejskich w Czajęczycach
[...]   (Małopolska)
26. edycja Małopolskich Dni Dziedzictwa Kulturowego - Nic dziwnego!
maj  20  poniedziałek
maj  21  wtorek
DŁUGOTERMINOWE:


PRZYJACIELE  Internetowego Kuriera Proszowskiego
strona redakcyjna
regulamin serwisu
zespół IKP
dziennikarstwo obywatelskie
legitymacje prasowe
wiadomości redakcyjne
logotypy
patronat medialny
archiwum
reklama w IKP
szczegóły
ceny
przyjaciele
copyright © 2016-... Internetowy Kurier Proszowski; 2001-2016 Internetowy Kurier Proszowicki
Nr rejestru prasowego 47/01; Sąd Okręgowy w Krakowie 28 maja 2001
Nr rejestru prasowego 253/16; Sąd Okręgowy w Krakowie 22 listopada 2016

KONTAKT Z REDAKCJĄ
KONTAKT Z REDAKCJĄ         KONTAKT Z REDAKCJĄ         KONTAKT Z REDAKCJĄ         KONTAKT Z REDAKCJĄ         KONTAKT Z REDAKCJĄ