Ulubieńcy nastolatków
    Dzisiaj jest wtorek, 21 maja 2024 r.   (142 dzień roku) ; imieniny: Jana, Moniki, Wiktora +Wniebowstąpienie Pańskie, Ś.Dzień Kosmosu    
 |   serwis   |   wydarzenia   |   informacje   |   skarby Ziemi Proszowskiej   |   Redakcja   |   tv.24ikp.pl   |   działy autorskie   | 
 |   kontakt
z Redakcją 
 |   regulamin
serwisu 
 |   zespół red.   |   przyjaciele
Kuriera 
 |   logotypy   |   REKLAMA   |   patronaty   |   dziennikarstwo
w IKP 
 |   mapa
serwisu 
 |   wiadomości
redakcyjne
 
 |   archiwum   | 
 |   2001-2003   |   2004-2006   |   2007-2009   |   2010-2011   |   2012-2013   |   2014   |   2015   |   2016   |   2017   |   2018   |   2019   |   2020   | 
 2021 
 |   2022   |   2023   | 
 |   styczeń   |   luty   |   marzec   |   kwiecień   |   maj   |   czerwiec   | 
 lipiec 
 |   sierpień   |   wrzesień   |   październik   |   listopad   |   grudzień   | 

serwis IKP / redakcja / archiwum IKP / rok 2021 / lipiec / Ulubieńcy nastolatków
O G Ł O S Z E N I A
Money.pl - Serwis Finansowy nr 1
Kursy walut
NBP 2023-01-24
USD 4,3341 +0,23%
EUR 4,7073 -0,24%
CHF 4,7014 -0,22%
GBP 5,3443 -0,38%
Wspierane przez Money.pl


Ulubieńcy nastolatków

(fot. media.synertime.pl)

12-07-2021

     Każde pokolenie, również to najmłodsze, którego życie toczy się obecnie w znacznej części w mediach społecznościowych ma swoich idoli. Kto wobec tego jest ulubieńcem dzisiejszych nastolatków? Bez wątpienia influencerzy, czyli internetowi twórcy, bijący rekordy popularności na takich serwisach jak YouTube, Instagram i TikTok.

     W obecnych czasach to właśnie gwiazdy Internetu wyznaczają nowe trendy oraz zapewniają różnego rodzaju treści młodym odbiorcom. Influencerzy (jak już sama nazwa wskazuje) posiadają ogromny wpływ na nastolatków i wirtualną przestrzeń. Działając publicznie w mediach społecznościowych, budują nie tylko długofalowe relacje z odbiorcami, ale i zamieniają swoją działalność w dochodowe biznesy. Coraz częściej tworzą własne marki, biorą udział w dużych komercyjnych projektach, bądź zawierają korzystne finansowo kontrakty reklamowe.

Influencer jako wzór do naśladowania

     Dla przedstawicieli dzisiejszego młodego pokolenia, influencerzy są nie tylko autorami treści. Młodzież postrzega ich również jako swego rodzaju autorytet i osoby, z którymi można się utożsamić. Według badań, aż 70% nastoletnich subskrybentów YouTube zdeklarowało, że w większym stopniu znajduje wspólny język z twórcami video niż z tradycyjnymi cele brytami [https://www.thinkwithgoogle.com/marketing-strategies/video/youtube-stars-influence/]. To właśnie influencerzy inspirują dzisiejszą młodzież do konkretnych postaw, zachowań czy nawet sposobu ubierania się. Zdecydowanym plusem działalności internetowych twórców jest ich zaangażowanie społeczne. Coraz częściej zabierają oni głos w ważnych kwestiach, biorą udział w kampaniach edukacyjnych i tym samym wywierają pozytywny wpływ na codzienne nawyki młodych odbiorców.

Faworyci młodego pokolenia

     Internetowi twórcy zdobyli pozycję idoli wśród nastolatków, także dlatego, że są na bieżąco z najnowszymi trendami w social mediach. Jednocześnie traktuje się ich obecnie jako wysokozasięgowy kanał komunikacji, precyzyjnie targetujący konkretne grupy odbiorców. Większość marek, szczególnie tych ukierunkowanych na młodych konsumentów, współpracuje ze znanymi influencerami, aby mówić o nowościach i atrakcyjnie je zaprezentować - często w zabawny, angażujący sposób. Przykładem takiej marki jest Chupa Chups, która swoje hasło "Forever Fun" i ideę wiecznej zabawy komunikuje między innymi poprzez współprace z influencerami. W ubiegłym roku marka zaangażowała internetowych twórców do promocji Gumy Balonowej Chupa Chups na topowym wśród młodzieży serwisie TikTok.

red.   

Źródło: media.synertime.pl



idź do góry powrót


 warto pomyśleć?  
Tańcz, zanim muzyka się skończy.
Żyj, zanim Twoje życie się skończy.
(cytaty bliskie sercu)
maj  21  wtorek
maj  22  środa
maj  23  czwartek
maj  24  piątek
[18.00]   (Proszowice)
spektakl muzyczny "RETRO"
DŁUGOTERMINOWE:


PRZYJACIELE  Internetowego Kuriera Proszowskiego
strona redakcyjna
regulamin serwisu
zespół IKP
dziennikarstwo obywatelskie
legitymacje prasowe
wiadomości redakcyjne
logotypy
patronat medialny
archiwum
reklama w IKP
szczegóły
ceny
przyjaciele
copyright © 2016-... Internetowy Kurier Proszowski; 2001-2016 Internetowy Kurier Proszowicki
Nr rejestru prasowego 47/01; Sąd Okręgowy w Krakowie 28 maja 2001
Nr rejestru prasowego 253/16; Sąd Okręgowy w Krakowie 22 listopada 2016

KONTAKT Z REDAKCJĄ
KONTAKT Z REDAKCJĄ         KONTAKT Z REDAKCJĄ         KONTAKT Z REDAKCJĄ         KONTAKT Z REDAKCJĄ         KONTAKT Z REDAKCJĄ