facebook
Rekordowa kampania Ruchu JOW

    Dzisiaj jest wtorek, 25 czerwca 2019 r.   (176 dzień roku) ; imieniny: Łucji, Witolda, Wilhelma    
 |   serwis   |   wydarzenia   |   informacje   |   skarby Ziemi Proszowskiej   |   Redakcja   |   tv.24ikp.pl   |   działy autorskie   | 
 |   kultura-oświata   |   sport   |   społeczeństwo   |   mieszkańcy   |   natura   |   w szerszej perspektywie   |   foto - relacje   | 
 |   moim zdaniem   |   organizacje, partie...   |   z netu, z życia...   |   inicjatywy, programy, akcje...   | 
 nasze wybory 
 | 
 | 
 INNE 
 |   2018 sam.   |   2015 parl.   |   2015 prez   |   2014 sam.   | 

serwis IKP / aktywne społeczeństwo ZP / "nasze" wybory / różne / Rekordowa kampania Ruchu JOW
O G Ł O S Z E N I A
patronaty IKP


Rekordowa kampania Ruchu JOW

(fot. naruszewo.pl)

Proszowice, 27-08-2015

     Ruch JOW, dzięki zrzeszeniu niezależnych organizacji, stowarzyszeń i fundacji, przygotował największą kampanię referendalną w polskiej telewizji i radiu. Spoty Ruchu JOW są emitowane w TVP1, TVP2, TV Polonia oraz w 16 ośrodkach regionalnych TVP i 18 ośrodkach Polskiego Radia, w czasie przyznanym 10 stowarzyszeniom i fundacjom (w ich gronie jest Stowarzyszenie KPR Razem z Proszowic). W sumie, w ciągu 15 dni kampanii pozwoli to na blisko 3 tysiące emisji spotów radiowych i telewizyjnych. Poza mediami publicznymi trwa także intensywna kampania w internecie.

     Dodatkowo, w ciągu całej kampanii łącznie emitowanych jest 8 różnych materiałów wideo. Dla dziesięciu różnych organizacji daje to 80 różnych technicznie materiałów wygenerowanych tylko na potrzeby telewizji. Z kolei na potrzeby kampanii radiowej Ruch JOW przygotował łącznie 6 różnych wersji spotów.

     W regionalnych ośrodkach TVP czas antenowy ma różną długość, więc materiały przygotowywane są indywidualnie. 16 regionalnych ośrodków x 80 różnych materiałów daje okrągłą liczbę 1280 różnych możliwych kombinacji samych materiałów wideo, które zostały wyprodukowane na potrzeby tej kampanii.

     Niezależnie od kampanii w mediach publicznych, prowadzona jest także kampania w internecie. Na dzień 26 sierpnia w internecie pojawiły się 4 z 8 spotów, które jak dotąd dotarły na Facebooku do ok. 400 000 użytkowników, a w serwisie You Tube zostały wyświetlone ok. 50 000 razy. W piątek 28 sierpnia planowana jest premiera głównego spotu kampanii.

     Postęp kampanii można śledzić na specjalnie stworzonej na te potrzeby stronie strasznienamprzykro.pl Cała kampania finansowana jest z niepublicznych środków - z dobrowolnych datków zwolenników ruchu JOW. Jest to najbardziej profesjonalna, przebiegająca wieloplatformowo i wieloetapowo kampania referendalna, jaka kiedykolwiek została przeprowadzona w Polsce przez organizacje pozarządowe. Wszystkie klipy wideo dostępne są na Facebooku, profil Społeczność JOW.

(fot. referendum15.pl)


red.   

Źródło: ruchjow.pl



idź do góry powrót


 warto pomyśleć?  
Najlepszym sposobem, by zrealizować własne sny, jest się obudzić.
(Paul Valery)
czerwiec  25  wtorek
[18.00]   (Kraków)
Gościem Klubu będzie dr Jerzy Gizella - spotkanie w KKW
czerwiec  26  środa
czerwiec  27  czwartek
czerwiec  28  piątek
DŁUGOTERMINOWE:


PRZYJACIELE  Internetowego Kuriera Proszowskiego
strona redakcyjna
regulamin serwisu
zespół IKP
dziennikarstwo obywatelskie
legitymacje prasowe
wiadomości redakcyjne
logotypy
patronat medialny
archiwum
reklama w IKP
hierarchia
parametry
miejsce prezentacji
ceny
przyjaciele
copyright © 2016-... Internetowy Kurier Proszowski; 2001-2016 Internetowy Kurier Proszowicki
Nr rejestru prasowego 47/01; Sąd Okręgowy w Krakowie 28 maja 2001
Nr rejestru prasowego 253/16; Sąd Okręgowy w Krakowie 22 listopada 2016

KONTAKT Z REDAKCJĄ
KONTAKT Z REDAKCJĄ         KONTAKT Z REDAKCJĄ         KONTAKT Z REDAKCJĄ         KONTAKT Z REDAKCJĄ         KONTAKT Z REDAKCJĄ