Idealny salon fryzjerski - jaki powinien być?

(fot. pixabay.com)
26-06-2016

     Jeśli zastanawiasz się nad tym, jaki powinien być idealny salon fryzjerski, bo niebawem zamierasz takowy otworzyć, to z pewnością nasz artykuł Ci się przyda. Nie da się ukryć, że konkurencja na rynku jest spora, niemniej jednak, nie podchodzi ona do swoich klientów zbyt poważnie i z jak największym zaangażowaniem. Jak zatem stworzyć miejsce, do którego będą przychodzili kolejni klienci i polecali nas dalej?

Jakość ponad wszystko

     W takim przypadku należy przede wszystkim skupić się na wysokiej jakości usług, bowiem klienci to zawsze doceniają. Liczy się nie tylko samo obcinanie włosów, czy też trwałość poszczególnych zabiegów kosmetycznych, ale również cała obsługa klienta od początku do końca. I szczególnie ta ostatnia jest mocną bolączką wielu salonów fryzjerskich.

     Dzieje się tak dlatego, że właściciele salonów uważają, iż liczy się wyłącznie rodzaj usługi i to wszystko. Że jak mają punkt zlokalizowany w dobrym miejscu w mieście, to o klientów nie trzeba się będzie martwić i dlatego też rezygnują z jakichś szczególnych starań o zapewnienie wyższej jakości usług. Tymczasem jest to ogromny błąd, bowiem nawet bardzo dobra lokalizacja nie wystarczy, jeśli nie będziesz poważnie podchodził do ludzi, którzy zdecydowali Ci się zaufać.

Zadbaj o komfort

     Niewątpliwie fotele fryzjerskie, czy też inne meble powinny być najwyższej jakości, gdyż wtedy klient będzie mógł bardzo wygodnie i komfortowo odbywać strzyżenie, czy też inne zabiegi, na które się zdecyduje. Należy także zadbać o to, aby w poczekalni można było się czymś zająć, więc dobrze byłoby zaproponować klientowi kawę, ciastko i coś do poczytania. Wydaje się, że są to małe rzeczy, ale jesteśmy przekonani, iż na pewno bardzo dobrze się sprawdzą i sprawią, iż klienci zapamiętają Cię najbardziej spośród innych salonów, w których do tej pory przyszło im być.

Reklamuj się w sieci

     Jeśli zależy Ci na tym, aby zdobywać kolejnych klientów, to nie bój się pokazywać w internecie. Możesz np. tworzyć krótkie filmiki instruktażowe, które zamieścisz w internecie i pokażesz tym samym, faktycznie znasz się na tym co robisz. Nie bój się tego, że klienci dowiedzą się jak robić fryzury i już przestaną do Ciebie zaglądać. Wiele osób ma takie obawy i ostatecznie się one nie sprawdzają, bowiem każdy, kto zobaczy, ile w to trzeba włożyć pracy na pewno będzie wolał zgłosić się do specjalisty.

red.   

Artykuł pochodzi ze strony: Internetowego Kuriera Proszowskiego
Zapraszamy: http://www.24ikp.pl/serwis/spoleczenstwo/net1/20170626ea_salon/art.php