"Nasza Małopolska - Proszowice", gra miejska
|
(fot. CKiW Proszowice) |
Proszowice, 30-05-2019
W piątek, 14 czerwca o godzinie 17.00 "na miasto" wyruszą "Tropiciele tajemnic Proszowic". Rodzinne patrole będą wędrowały ulicami naszego miasta szukając rozwiązań problemów i ciekawostek, które zapewnili uczestnikom organizatorzy.
Do zabawy zapraszają oprócz oczywiście Redakcji IKP, organizatorzy - Pedagogiczna Biblioteka Wojewódzka w Krakowie.
SERDECZNIE WSZYSTKICH ZAPRASZAMY!
red.
Źródło: CKiW Proszowice
Regulamin gry miejskiej Nasza Małopolska - Proszowice
§ 1. Organizator
- Organizatorem Gry Miejskiej pt. "Nasza Małopolska - Proszowice" jest Pedagogiczna Biblioteka Wojewódzka w Krakowie.
- Przez organizację Gry rozumie się przygotowanie Punktów Kontrolnych na terenie Proszowic oraz wszystkie inne czynności związane z prawidłowym przebiegiem Gry.
§ 2. Zasady Gry
- Gra Miejska " Nasza Małopolska - Proszowice " odbędzie się 14 czerwca 2019 roku w godzinach 17.00 - 19.00.
- Celem Gry jest przybliżenie jej uczestnikom historii Proszowic i postaci związanych z miastem, integracja lokalnej społeczności oraz promocja działań wspólnoty samorządowej na rzecz mieszkańców Miasta.
- Zadaniem uczestników Gry jest poruszanie się pomiędzy poszczególnymi Punktami Kontrolnymi znajdującymi się w centrum miasta oraz wykonywanie następujących po sobie zadań. Za każde wykonane zadanie uczestnicy otrzymują punkty.
- Udział w Grze jest bezpłatny.
- Po trasie Gry zespoły poruszają się pieszo. Nie można korzystać z rowerów, samochodów, skuterów i innych pojazdów silnikowych.
- W czasie Gry obowiązuje bezwzględny nakaz przestrzegania przepisów ruchu drogowego. Zespół, którego choć jeden z członków nie dostosuje się do tego wymogu zostanie automatycznie wykluczony z dalszej rozgrywki.
- Gra toczy się w normalnym ruchu miejskim w związku z czym uczestnicy są proszeni o zachowanie szczególnej ostrożności. Organizatorzy nie zapewniają opieki medycznej dla osób uczestniczących w Grze.
- Charakter imprezy powoduje, że Zespoły poruszają się po mieście na własną odpowiedzialność.
- Uczestnicy przystępując do Gry biorą na siebie pełną odpowiedzialność prawno-cywilną na cały czas trwania Gry. W przypadku osób niepełnoletnich odpowiedzialność za taką osobę ponoszą rodzice/opiekunowie prawni i/lub opiekun zespołu.
- W przypadku naruszenia przez uczestnika lub zespół niniejszego regulaminu, złamania zasad fair play bądź utrudniania Gry innym uczestnikom w dowolnym momencie Gry Organizator ma prawo do wykluczenia go z Gry. Decyzja Organizatorów w tej kwesti jest ostateczna.
- Organizatorzy mogą nie wyrazić zgody na start uczestnika w Grze jeśli stwierdzą, iż ten jest pod wpływem alkoholu lub innych środków odurzających.
- Organizatorzy nie ponoszą odpowiedzialności za zachowania uczestników Gry mogące naruszyć porządek publiczny lub dobra osobiste osób trzecich.
- Organizatorzy nie są stroną między uczestnikami, a osobami trzecimi, których dobra mogą być naruszone w czasie Gry.
§ 3. Uczestnicy Gry i zgłoszenia
- Warunkiem uczestnictwa w Grze jest zgłoszenie oraz rejestracja Zespołu liczącego od 2 do 5 osób.
- Zgłoszenia przyjmowane są w Pedagogicznej Bibliotece Wojewódzkiej w Krakowie w Filii w Proszowicach (ul. 3 Maja 91) w dniach 20 maja - 10 czerwca lub do wyczerpania miejsc.
- W dniu Gry ( 14.06.) do godz. 17.00 należy potwierdzić udział w Grze w punkcie startowym znajdującym się Centrum Kultury i Wypoczynku przy Rynku 18.
- Po potwierdzeniu udziału w Grze i odebraniu niezbędnych materiałów Zespoły mogą wyruszyć na trasę Gry, kierując się do kolejnego Punktu Kontrolnego.
- Członkiem każdego z Zespołów musi być przynajmniej jedna osoba pełnoletnia. Osoby niepełnoletnie mogą brać udział w Grze tylko pod opieką osób dorosłych.
- Każda z osób biorących udział w Grze powinna być w dobrym stanie zdrowia, umożliwiającym udział w Grze.
- Poprzez rejestrację i udział w Grze uczestnik wyraża zgodę na:
- wzięcie udziału w Grze na warunkach określonych w niniejszym regulaminie;
- przetwarzanie przez Organizatorów danych osobowych uczestników w zakresie niezbędnym dla przeprowadzenia Gry (zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.);
- W trakcie Gry członkowie poszczególnych Zespołów nie mogą się rozdzielać, chyba że wymagają tego warunki realizacji zadnia podane przez osoby obsługujące dany Punkt. Liczba członków Zespołu będzie weryfkowana w poszczególnych Punktach Kontrolnych. W razie niezgodności Zespół będzie mógł przystąpić do realizacji danego zdania dopiero wtedy, kiedy wszyscy jego członkowie znajdą się w Punkcie Kontrolnym.
§ 4. Zwycięzcy Gry
- Zwycięzcy Gry zostaną wyłonieni po jej zakończeniu. Gra kończy się o godz. 19.00. Uczestnicy Gry, bez względu na to, czy zaliczyli wszystkie Punkty Kontrolne, czy tylko niektóre z nich, proszeni są o zbiórkę w Punkcie Kontrolnym oznaczonym jako "Meta", gdzie nastąpi wyłonienie zwycięzców.
- Zwycięzcy Gry zostaną wyłonieni po sprawdzeniu poprawnego wypełnienia kart.
- Zwycięzcą Gry zostanie Zespół, który wypełni wszystkie zadania i zdobędzie najwyższą liczbę punktów.
§ 5. Postanowienia końcowe
- Regulamin znajduje się do wglądu u Organizatorów.
- W kwestach dotyczących przebiegu Gry, nieprzewidzianych niniejszym regulaminem, głos rozstrzygający należy do Organizatorów.
- Organizatorzy zastrzegają sobie prawo przesunięcia, przedłużenia lub przerwania Gry z ważnych przyczyn.
- Organizatorzy zastrzegają sobie prawo wprowadzania zmian w regulaminie.
|
(fot. CKiW Proszowice) |
|
|
|