Ruszają zapisy do Coca-Cola Cup 2015

(fot. Coca-Cola Cup 2015)

16-01-2014

     Już w dzisiaj ruszają zapisy do 17. edycji największego w Polsce piłkarskiego turnieju dla gimnazjalistów - Coca-Cola Cup. Reprezentacje szkół walczyć będą o udział w wielkim finale i wyjazd na międzynarodowy obóz treningowy. Turniej wspiera najlepszy obecnie polski piłkarz, Robert Lewandowski.

     Każde gimnazjum w kraju może wziąć udział w najstarszym i jednym z największych piłkarskich turniejów młodzieżowych w Polsce - Coca-Cola Cup. Na adres mailowy szkół zostaną wysłane informacje o tym, jak należy zarejestrować zespół do udziału w rozgrywkach. Zgłoszenia będą przyjmowane do 20 lutego 2015 r. Każda placówka może zgłosić jeden zespół męski i jeden żeński. Drużyny będą rywalizować najpierw na szczeblu regionalnym, a następnie wojewódzkim. Najlepsi zmierzą się w wielkim finale krajowym, który rozegrany zostanie w dniach 19-20 czerwca 2015.

     Jubileuszowy, piąty rok z rzędu kciuki za młodych piłkarzy będzie trzymać Robert Lewandowski, który jako nastolatek zaczynał swoją karierę w rozgrywkach Coca-Cola Cup. Ambasador turnieju już potwierdził swoją obecność na finale krajowym. Najlepszy polski piłkarz, poza rolą sportu w zdrowym i aktywnym życiu, podkreśla także znaczenie jego społecznych aspektów, jako sposobu na zdobycie i utrwalanie przyjaźni.

(fot. Coca-Cola Cup 2015)
- Dzięki piłce nożnej spotkałem wielu wspaniałych ludzi. Chodzi mi nie tylko o przyjaciół, których poznałem podczas mojej kariery profesjonalnej, ale także chłopaków, z którymi kopałem piłkę na podwórku. Sport to wspaniały sposób na wspólne spędzanie czasu, niezależnie od tego ile mamy lat - mówi Robert Lewandowski, ambasador turnieju.

- Budzenie w dzieciach miłości do sportowej aktywności i codzienne wspieranie ich pasji, to jeden z podstawowych obowiązków nas, rodziców. Młodzież, która kocha sport i uprawia go regularnie, to młodzież szczęśliwsza i przede wszystkim zdrowsza - dodaje Robert Korzeniowski, czterokrotny Mistrz Olimpijski w chodzie sportowym i ambasador Coca-Coli.

     Turniej Coca-Cola Cup, rozgrywany nieprzerwanie od 17 lat, co roku angażuje około 40.000 gimnazjalistów z całego kraju. W dotychczasowych edycjach udział wzięło już ponad 640.000 uczniów. Co roku rozgrywkom kibicują tysiące osób w całej Polsce.

     Coca-Cola Cup to element realizacji strategii firmy Coca-Cola, której jednym z głównych celów jest promocja aktywności fizycznej, zachęcanie ludzi do ruchu oraz wspieranie walki z epidemią otyłości na świecie. Ambicją firmy jest zaktywizowanie do 2020 roku 100 milionów ludzi na całym świecie.

- Chyba wszyscy mamy świadomość, że otyłość plasuje się na czołowym miejscu listy światowych problemów zdrowotnych. Coca-Cola podjęła szereg zobowiązań, których celem jest pomoc w przezwyciężeniu tego trendu. Możemy tu wymienić między innymi redukcję kaloryczności napojów należących do naszego portfolio czy wyszczególnienie informacji dotyczących składu produktów. Coca-Cola wspiera także programy promujące aktywność fizyczną we wszystkich 207 krajach, w których występuje. Przykładem takiej inicjatywy jest turniej Coca-Cola Cup, który co roku skupia wokół siebie mnóstwo wspaniałej młodzieży - mówi Ania Jakubowski, dyrektor operacyjna Coca-Cola na Polskę i kraje bałtyckie.

(fot. Coca-Cola Cup 2015)

Więcej informacji o turnieju można znaleźć na www.cocacolacup.pl oraz na oficjalnym profilu na Facebooku www.facebook.com/cocacolacuppolska.

red.   

Źródło: Coca-Cola Cup 2015


O ZAANGAŻOWANIU COCA-COLA W SPORT:

Coca-Cola już od ponad stu lat wspiera dyscypliny sportowe. Przez ten czas zaangażowała się w wiele różnorodnych międzynarodowych, krajowych i lokalnych imprez sportowych. Wspierała między innymi Igrzyska Olimpijskie, Mistrzostwa Świata w Piłce Nożnej i Lekkoatletyczne Mistrzostwa Świata. Poprzez swoje programy marketingowe i komunikacyjne Coca-Cola promuje wartości sportowe i podkreśla duże znaczenie aktywności fizycznej.

Coca-Cola wspiera Ruch Olimpijski od 1928 roku i jest najstarszym korporacyjnym partnerem Igrzysk. Cenimy sobie wartości, jakie przyświecają Ruchowi Olimpijskiemu, takie jak przyjaźń, dążenie do doskonałości i szacunek. Dlatego staramy się być odpowiedzialnym sponsorem i wykorzystywać nasze zaangażowanie w Olimpiadę do motywowania ludzi na całym świecie, aby zmienili swoje zachowania.

Coca-Cola od ponad 80 lat, a dokładniej od Mistrzostw Świata FIFA w Urugwaju w 1930 r., związana jest także z piłką nożną. Jest najstarszym partnerem korporacyjnym FIFA, z którą współpracuje od 1978r. Od 1988 roku Coca-Cola współpracuje też z UEFA jako Oficjalny Sponsor Mistrzostw Europy. Coca-Cola angażuje się w futbol na każdym poziomie - sponsoruje największe imprezy piłkarskie, jak Mistrzostwa Świata czy UEFA EUROTM, ale też realizuje w ponad 100 krajach liczne turnieje piłkarskie dla młodzieży, w tym Coca-Cola Cup.

Coca-Cola sponsoruje ponad 250 programów promujących sport i aktywność fizyczną w ponad 100 krajach na całym świecie. W Polsce przykładami takich programów jest jeden z największych i najstarszych turniejów piłkarskich dla młodzieży Coca-Cola Cup, w którym do tej pory uczestniczyło prawie 640 tysięcy młodych ludzi oraz program Lider Animator, który nagradza finansowo najciekawsze projekty, mające na celu zachęcać lokalne społeczności, w tym młodzież do aktywnego życia. W ciągu dwóch edycji program wsparł 46 projektów z całej Polski na łączną wartość ponad 460 000 złotych, aktywując tym samym blisko 80 000 osób.

Artykuł pochodzi ze strony: Internetowego Kuriera Proszowskiego
Zapraszamy: https://www.24ikp.pl/redakcja/archiwum/2015/01/20150116coca/art.php