facebook
Zasady związane z rusztowaniami na reklamy wielkoformatowe

    Dzisiaj jest wtorek, 30 listopada 2021 r.   (334 dzień roku) ; imieniny: Andrzeja, Maury, Ondraszka Andrzejki    
 |   serwis   |   wydarzenia   |   informacje   |   skarby Ziemi Proszowskiej   |   Redakcja   |   tv.24ikp.pl   |   działy autorskie   | 
 |   struktura powiatu   |   nasze parafie   |   konkursy   |   prossoviana   |   zaduszki ZP   |   poszukujemy   |   okaż serce INNYM   |   porady, informacje...   |   różne RAS   |   RAS-2   | 

serwis IKP / informacje / porady, informacje / Zasady związane z rusztowaniami na reklamy wielkoformatowe
O G Ł O S Z E N I A
Money.pl - Serwis Finansowy nr 1
Kursy walut
NBP 2021-11-30
USD 4,1214 -0,99%
EUR 4,6834 -0,32%
CHF 4,4888 -0,28%
GBP 5,5070 -0,83%
Wspierane przez Money.pl


Zasady związane z rusztowaniami na reklamy wielkoformatowe

(fot. nadesłane)

31-08-2017

     W dzisiejszych czasach co kawałek można spotkać różnego typu billboardy i inne reklamy wielkopowierzchniowe. Każda firma, marka, czy też znana osobistość, która chce zwrócić na siebie uwagę, wybiera właśnie taką możliwość. Jednak nie da się ukryć, że zamontowanie jej nie jest takie proste. Głównie, dlatego że najpierw konieczne jest zbudowanie odpowiednich rusztowań, które zadbają o to, aby konstrukcja była w pełni bezpieczna.

Czym charakteryzuje się rusztowanie pod reklamy wielkopowierzchniowe?

     Nie da się ukryć, że z czym większym miastem mamy do czynienia, tym dookoła można zauważyć większą ilość przeróżnych reklam. Billboard to zdecydowanie najpopularniejsza forma, na którą decyduje się bardzo wiele firm. Najczęściej ustawiane są one w miejscach, w których przechodzi lub przejeżdża, jak największa ilość osób. Mowa tutaj nie tylko o centrach miast, ale też głównych odcinkach dróg.

     Jednak, aby taka reklama mogła w ogóle stanąć potrzeba koniecznie zwrócić uwagę na rusztowanie, które zostaje przytwierdzone do ziemi i, do której reklama zostaje przymocowana. Współczesne rusztowania wyróżniają się przede wszystkim tym, że są dokładnie przemyślane i gwarantują bezpieczeństwo, nawet kiedy w grę wchodzą naprawdę niekorzystne i groźne warunki atmosferyczne. Choć oczywiście nie da się ukryć, że nadal istnieją producenci, dla których ważniejszy jest zysk, niż bezpieczeństwo klientów i innych osób przebywających w pobliżu takowej reklamy. Dlatego też trzeba ufać jedynie wiarygodnej firmie, gdyż w przeciwnym wypadku pierwsza większa burza sprawi, że cała konstrukcja ulegnie awarii i dokona niemałych szkód.

Jak powinno być zbudowane bezpieczne rusztowanie?

     Bezpieczne rusztowanie pod reklamę musi wiązać się z pewnymi aspektami. Dopiero wtedy będzie można być pewnym, że nie zagrozi ono życiu i zdrowiu ludzi. Cechy, jakie powinno zawierać rusztowanie pod reklamę:
  • stalowa konstrukcja,
  • odpowiednio obliczona grubość profili,
  • stelaż dobrany do lokalizacji,
  • zamontowane za pomocą bloczków betonowych.
     Oczywiście należy zacząć od kwestii związanej z faktem, iż bezpieczne rusztowanie musi być wytworzone z odpowiedniego tworzywa. Obecnie istnieje bardzo wiele różnych możliwości. Jednak nie ma co ukryć, ale stal jest rozwiązaniem najtrwalszym i jednocześnie dającym największą pewność, że nie ulegnie uszkodzeniu. Poza tym profesjonalna firma zwraca uwagę również na grubość profili, która koniecznie musi być dostosowana do tego w jakim miejscu stanie reklama i rusztowanie. Wtedy też silniejszy wiatr, czy też wyładowanie atmosferyczne, nie będą zagrożeniem.

     Kiedy chodzi już o bezpieczeństwo, nie da się ukryć, że także sam montaż odgrywa niebagatelną rolę. Głównie, dlatego że złe przymocowanie billboardu, sprawi, że nawet najlepsze tworzywo nic w tym nie pomoże. Dlatego też nowoczesne firmy decydują się na mocowanie poprzez wykorzystanie specjalnych betonowych bloczków, które podtrzymują rusztowanie. Ich waga zależna jest od wielkości reklamy.

red.   



idź do góry powrót


 warto pomyśleć?  
Ciesz się drobiazgami, a wielkie szczęście wejdzie w Twoje życie.
(autor nieznany)
listopad  30  wtorek
grudzień  1  środa
grudzień  2  czwartek
grudzień  3  piątek
DŁUGOTERMINOWE:
PRZYJACIELE  Internetowego Kuriera Proszowskiego
strona redakcyjna
regulamin serwisu
zespół IKP
dziennikarstwo obywatelskie
legitymacje prasowe
wiadomości redakcyjne
logotypy
patronat medialny
archiwum
reklama w IKP
hierarchia
parametry
miejsce prezentacji
ceny
przyjaciele
copyright © 2016-... Internetowy Kurier Proszowski; 2001-2016 Internetowy Kurier Proszowicki
Nr rejestru prasowego 47/01; Sąd Okręgowy w Krakowie 28 maja 2001
Nr rejestru prasowego 253/16; Sąd Okręgowy w Krakowie 22 listopada 2016

KONTAKT Z REDAKCJĄ
KONTAKT Z REDAKCJĄ         KONTAKT Z REDAKCJĄ         KONTAKT Z REDAKCJĄ         KONTAKT Z REDAKCJĄ         KONTAKT Z REDAKCJĄ